Volejte zákaznickou linku

+420 602 26 11 41

Dárkový poukaz

Udělejte radost rodině či svým blízkým a zakupte jeden z našich poukazů!

Dárkový poukaz

Nabídka pro firmy

Vážení korporátní klienti,

prosíme o zaslání kontaktního mailu na adresu info@dennilazne.cz (s předmětem zprávy FIRMA).

Garantujeme Vám, že na všechny objednávky realizované Vaší firmou poskytneme slevu
minimálně 20% (mimo akční nabídky, kde Vám nabízíme slevu 10%).

Těšíme se na Vaši návštěvu.

Věrnostní program

Za 20 bodů je možno obdržet poukaz na slevu
10% na jeden nákup.

Za 50 bodů je možno obdržet poukaz
v hodnotě 500 Kč

Za 100 bodů je možno obrdržet poukaz
v hodnotě 1000 Kč a VIP kartu

1 bod získá klient za každých 100 Kč nákupu
(balíčky, procedury, občerstvení)

Novinky

Poukázky Edenred 31.8.2014

Od září 2014 je možno v Denních lázních pro platbu oužít poukázky Edenred (Ticket Multi, Compliments dárkový, Sport a Kultura, Medica)

Benefit Plus 30.8.2014

Nově je možno využít pro platbu za balíčky a procedury i Benefit Plus - platbu je nutno objednat přes firmu Lázeňská cestovní.

Cheque Dejeuner  30.8.2014

Nově je možno využít pro platbu za balíčky a procedury i Unišeky, Unišeky + a Cadhoc.

Poukázky Sodexo 24.06.2014

Vážení klienti, v případě zájmu je možno u nás platit poukazy Sodexo - Flexi Pass, Dárkový Pass, Relax Pass a Fokus Pass, po domluvě můžeme zajistit i akceptaci Holiday Pass.

Všeobecné obchodní podmínky

logo vitalis

PRODEJ PROCEDUR A BALÍČKŮ PROCEDUR
Denní lázně Vitalis, Jírovcova

CB Destrukce s.r.o.

sídlem Ant. Slavíčka 29, 370 05 České Budějovice, IČ 25160095,
provozovna

Denní lázně Vitalis, Jírovcova 13, 370 01 České Budějovice, IČ 25160095,

jednající jednatelem Ing. Janem Šeborem
(dále jen DLV)

PRODEJ PROCEDUR A BALÍČKŮ PROCEDUR
Denní lázně Vitalis, Jírovcova
TEL. 602 26 11 41
EMAIL: RECEPCE@DENNILAZNE.CZ

Obecné informace

  • Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na elektronický prodej procedur, balíčků procedur a dárkových poukazů na výše uvedené (via internet a email), dále jen produkty.
  • Cena produktů je uvedena na webových stránkách www.dennilazne.cz v českých korunách, v nichž jsou prováděny veškeré transakce.

Vznik objednávky

Objednávka produktu vzniká některým z níže uvedených způsobů:

  • Odeslání objednávkového formuláře z webu DLV www.dennilazne.cz
  • Odesláním objednávkového emailu
  • Objednáním na telefonu DLV 602 26 11 41

Formy platby

Produkt je možno hradit některým z níže uvedených způsobů:

  • Hotově nebo platební kartou při osobním vyzvednutí v provozovně DLV
  • Bankovním převodem
  • Fakturou  
  • Dobírkou
  • Platební kartou při využití platební brány na webu DLV www.dennilazne.cz

Dodací podmínky

Produkt je dodán klientovi takto:

  • Osobně při zvoleném vyzvednutí osobně – na provozovně
  • Poštou při zvolené formě na dobírku
  • Osobně, elektronicky nebo poštou při platbě na fakturu
  • Osobně, elektronicky nebo poštou při platbě přes platební bránu

Dodání klientovi je zahrnuto v ceně produktu s výjimkou dodání poštou a na dobírku, kdy DLV účtuje poštovné/dobírečné. Poštovné činí 40,-Kč, dobírečné 90,- Kč.

Odstoupení od smlouvy

  • Smluvní vztah je uzavřen zasláním objednávky ze strany klienta a jejím následným potvrzením ze strany DLV. Klient je oprávněn kdykoliv před zahájením čerpání produktu od objednávky odstoupit. Odstoupit od smlouvy je možné pouze po dobu platnosti poukazu na produkt.
  • Smluvní vztah je zrušen a pobyt stornován ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) DLV doručeno. Za písemné odstoupení je považováno i doručení formou emailu.
  • Pro případ odstoupení od smlouvy klientem vzniká DLV nárok na zaplacení smluvní pokuty (storno poplatků) ve výši uvedené v odst.4.
  • Storno poplatky:
    • 14 dnů a méně od objednání poukazu na produkt nebo poukazu v hodnotě: bez poplatku
    • 15 a více dnů od objednání poukazu na produkt nebo poukazu v hodnotě: storno poplatek ve výši 100% ceny poukazu
    • 2 a více dnů před čerpáním produktu v případě objednávky na konkrétní datum a produkt: bez poplatku
    • 1 den před čerpáním produktu v případě objednávky na konkrétní datum a produkt: 50% z ceny produktu, minimálně 100,- Kč
    • v den čerpání produktu v případě objednávky na konkrétní datum a produkt: 100% z ceny produktu
    • nečerpání produktu v den rezervace v případě objednávky na konkrétní datum a produkt: 100% z ceny produktu
  • Nárok na zaplacení smluvní pokuty DLV nevzniká, odstoupí-li klient od smlouvy z důvodu porušení povinnosti DLV dle smlouvy nebo zákona.
  • Smluvní vztah je zrušen a objednávka stornována ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) DLV doručeno.
  • DLV může od smlouvy odstoupit v případě porušení povinnosti klienta, v takovém případě nezaniká nárok DLV na zaplacení smluvní pokuty.
  • Zaplacená kupní cena (případně snížená o storno poplatky) bude v případě storna objednávky předána klientovi v hotovosti nebo zaslána na účet klienta nejpozději do 10 dnů od písemného oznámení storna.


Reklamace

  • Klient , zjistí-li v průběhu pobytu vady, oznámí tuto skutečnost neprodleně DLV - nejlépe recepci -  tak, aby bylo možno tyto vady odstranit za doby trvání produktu.
  • Nelze-li tyto vady odstranit nebo byla-li kvalita služeb nižší než dohodnutá, vzniká klientovi nárok na reklamaci.
  • Nároky z reklamace uplatní klient u DLV písemně bez zbytečného odkladu nejpozději do 3 měsíců od čerpání produktu.
  • DLV vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.